Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspacereva.conacyt.gov.py/xmlui-repo/handle/123456789/6693
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorValencia-Molina, Tatiana-
dc.contributor.authorSerna-Collazos, Andrea-
dc.contributor.authorOchoa-Angrino, Solanlly-
dc.contributor.authorCaicedo-Tamayo, Adriana María-
dc.contributor.authorMontes-González, Jairo Andrés-
dc.contributor.authorChávez-Vescance-
dc.contributor.authorJosé David-
dc.contributor.editorEditorial Pontificia Universidad Javeriana-
dc.date.accessioned2022-03-07T14:25:59Z-
dc.date.available2022-03-07T14:25:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn9789585453029-
dc.identifier.otherEducation-
dc.identifier.urihttp://dspacereva.conacyt.gov.py/xmlui-repo/handle/123456789/6693-
dc.languageEspañol-
dc.relation.urihttps://wwwdigitaliapublishingcom.proxy.conacyt.gov.py/a/59657-
dc.titleCompetencias y estándares TIC desde la dimensión pedagógica: Una perspectiva desde los niveles de apropiación de las TIC en la práctica educativa docente-
dc.typeEBOOK-
Appears in Collections:Digitalia

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.