Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspacereva.conacyt.gov.py/xmlui-repo/handle/123456789/6326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrujillo Cedeño, Miryan-
dc.contributor.editorUniversidad de la Salle-
dc.date.accessioned2022-03-07T14:20:20Z-
dc.date.available2022-03-07T14:20:20Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.isbn9789588939704-
dc.identifier.otherSciences-
dc.identifier.urihttp://dspacereva.conacyt.gov.py/xmlui-repo/handle/123456789/6326-
dc.languageEspañol-
dc.relation.urihttps://wwwdigitaliapublishingcom.proxy.conacyt.gov.py/a/65754-
dc.titleEl concepto de función y la teoría de situaciones: Bases epistemológicas y didácticas en la enseñanza del concepto de función con la ayuda de calculadoras graficadoras-
dc.typeEBOOK-
Appears in Collections:Digitalia

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.